Verzending & retour

Onze standaard openingstijden zijn ma t/m vr van 9.30-17.30u. De webshop is geopend en orders worden dagelijks verwerkt en verzonden. Het is mogelijk om via de webshop bestelde orders (dezelfde dag) bij ons af te halen. Als je onze showroom wil zien kan dat op afspraak (9.30-17.00u). 

VERZENDING NL

Alle orders besteld en betaald voor 16.45 uur worden dezelfde werkdag nog door ons verstuurd (met uitzondering van feestdagen).

Onze vervoerders doen hun best om de pakketten in Nederland binnen 1 dag af te leveren, nadat wij ze hebben aangeboden. Zij kunnen dit echter niet garanderen. Zowel de vervoerders als Glow Specialist zijn niet aansprakelijk voor vertraging bij aflevering. Op officiële feestdagen worden de pakketten niet verzonden en is er geen levering. Houd dan dus rekening met een langere levertijd. 


Verzending in de EU

Wegens de vele regels in de verschillende EU landen sturen wij geen orders met batterijen naar particuliere klanten buiten Nederland. De voornaamste reden is de verplichting tot inzameling van batterijen in EU landen buiten Nederland. Wij zouden hier graag aan voldoen, echter heeft elk EU land andere regels en heffingen, waardoor het voor ons als kleine ondernemer te gecompliceerd en te kostbaar wordt.
Ben je woonachtig in België of een ander EU land buiten Nederland? Dan ben je altijd welkom om de producten bij ons af te halen. Je bent dan zelf verantwoordelijk voor de aangifte van je producten in je land. Indien je vlak bij de grens woont kun je voor een service punt in Nederland kiezen en je pakket daar afhalen. 
Wil je producten zonder batterijen bij ons bestellen? Of ben je een zakelijke klant in de EU met een geldig BTW nummer? Dan kun je gewoon via de webshop bestellen.

VERZENDKOSTEN

Nederland

 Standaard - bezorging van ma t/m za - levering 1 à 2 werkdagen (* Gratis verzending bij besteding van € 100,- of meer binnen Nederland)
 
 Alleen huisadres/niet bij buren 
(Gratis bij besteding van € 100,- of meer)

 €5,95
 
 
 €6.95

 België

Ons volledige assortiment wordt alleen geleverd aan zakelijke klanten met geldig btw nummer. 
Aan particuliere klanten leveren we alleen bestellingen zonder batterijen en elektronische producten. Gratis verzending bij besteding van € 150,- of meer.


  €9,95
  

 Overig EU

Ons volledige assortiment wordt alleen geleverd aan zakelijke klanten met geldig btw nummer. 
Aan particuliere klanten leveren we alleen bestellingen zonder batterijen en elektronische producten. 

  Prijs op aanvraag

Status van je bestelling

Na het plaatsen van je order ontvang je van ons ter bevestiging een e-mail met de gegevens van jouw bestelling. Bewaar deze e-mail goed. Met deze e-mail kun je op ieder moment de status van je bestelling opvragen via de volgende link in je e-mail: "klik hier voor de status van uw order". Wij houden je op de hoogte van je betaal- en verzendstatus. Zodra je pakket verzonden is, ontvang je van ons een nieuwe e-mail met daarin de Track & Trace code.

Retournering en restitutie

Controleer na ontvangst direct je aankoop. Is er een product beschadigd of niet compleet? Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat wij een oplossing kunnen bieden.
Is je aankoop niet naar wens? Wij hanteren de wettelijke zichttermijn voor webwinkels van 14 werkdagen, ingaande op de dag van ontvangst van de goederen. Dit betekent dat je 14 dagen de tijd hebt om je retour bij ons aan te melden en na aanmelding nog eens 14 dagen om je pakket naar ons terug te sturen of te brengen. Volg onderstaand stappenplan. Je kunt gebruik maken van het retourformulier wat bij je ontvangen pakket zit (achterkant van de orderbevestiging). Indien je deze niet meer hebt, kun je het retourformulier hier downloaden (en zelf uitprinten).

Let op!! Alleen (lichtgevende) producten die van Glow Specialist afkomstig zijn kunnen retour (niet van andere webwinkels). 

De verzendkosten om je artikel(en) terug te sturen zijn voor eigen rekening. Het kan ook kosteloos door zelf je artikelen naar onze afhaalbalie in Ommen te brengen.

1. Meld je retourzending telefonisch aan via +31(0)529-711001 binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. 
2. Verstuur je pakket binnen 14 dagen na retourmelding - voldoende gefrankeerd - naar ons retour:

GLOW SPECIALIST
Balkerweg 22E
7731 RZ Ommen

Voorwaarden waar je retourpakket aan dient te voldoen:
* In originele staat en compleet, inclusief alle onderdelen. 
* Stevig verpakt in de originele verpakking. De verzending naar ons retour is op eigen risico, verpak de producten dus goed en degelijk.
* Voorzien van het ondertekende retourformulier. Noteer op de pakbon (z.o.z.) welk(e) product(en) je terugstuurt.
* Op maat gemaakte producten (zoals tule, neondraad, t-shirts etc.) of gebruikte producten kunnen niet geretourneerd worden.
* Check even goed dat je pakket retour gestuurd wordt naar ons nieuwe adres: Balkerweg 22E in Ommen. 

Na ontvangst van je retourpakket:
* Zullen wij je geretourneerde artikel(en) controleren en beoordelen of er is voldaan aan de retourvoorwaarden.
* Wanneer je een deel van je bestelling retourneert, wordt het aankoopbedrag exclusief bezorgkosten binnen 14 dagen na je retourmelding op je rekening teruggestort.
* Indien je de gehele bestelling in originele staat retourneert, krijg je het aankoopbedrag inclusief bezorgkosten teruggestort.
* Mocht je voor de levering voor een afwijkende levering hebben gekozen (bijvoorbeeld alleen huisadres/niet bij buren), dan vergoeden we maximaal de standaard verzendkosten.
* Wij crediteren het bedrag op dezelfde wijze waarop je betaald hebt.
* Via e-mail ontvang je van ons een creditnota.
* Indien je hebt gekozen voor de optie ‘betalen na ontvangst’, dien je eerst de volledige betaling te voldoen aan Billink. Pas na ontvangst van je retourpakket, geven wij Billink opdracht het bedrag aan je terug te storten.
* Voor meer info verwijzen wij naar onze website www.glowspecialist.nl en Algemene Voorwaarden.

Verzending onder rembours

Wij versturen geen pakketten onder rembours. Helaas is er in het verleden vaak misbruik gemaakt/fraude gepleegd bij deze verzendoptie, waardoor wij hebben besloten geen rembourspakketten meer te versturen.

Afhalen in ons magazijn 

Je kunt je pakket alleen nog afhalen op onze nieuwe locatie, Balkerweg 22E, 7731 RZ in Ommen. Je kunt bestellen via de website en kiezen voor afhalen. Wij zorgen dan dat je bestelling klaar staat. Wil je advies over onze producten, bel dan even van te voren wanneer je langs wilt komen in onze showroom. Betalen kan vooraf of ter plaatse, contant of per pin.

Bij ons kunt u ook met pin betalen

Onze vermelding op sys.keurmerk.info/